Bevers

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen, lekker buiten te spelen en allemaal dingen te leren? Kom dan bij de bevers! Hier doe je allemaal leuke spelletjes met kinderen die even oud zijn als jij. Wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via bevers@scoutingframa.nl.

De kinderen van 5 tot 7 jaar worden bij Scouting ‘bevers’ genoemd. Bij de bevers ligt de nadruk op het spelen en leren in de natuur. Ze doen samen met andere kinderen leuke spelletjes in een veilige omgeving.

De bevers spelen elke zaterdag van 14.00 u tot 16.30 u in Hotsjietonia. Soms logeren ze ook een nachtje op de blokhut. En in de zomervakantie gaan ze een paar dagen op kamp in een andere blokhut. Leuk!!