Sinterklaas actie

Al decennialang kunt u bij scouting Frama terecht voor het boeken van een bezoek van de Sint en Pieten. U kunt bij ons terecht voor :

• Bezoek aan bedrijf / vereniging. Wij bieden een compleet interactief programma dat elk jaar gebaseerd is op een ander thema. Gegarandeerd plezier voor jong en oud.
  • Huisbezoek van de Sint en Pieten. Hierbij komen we 20 minuten op bezoek (bij grote groepen kunt u een dubbel blok boeken). Vooraf kan er wat informatie voor in Het Grote Boek doorgegeven worden.
  • Huisbezoek van 2 Pieten. Voor als een bezoek van de Sint toch net nog iets te spannend is, of juist om een Sinterklaasfeest met oudere kinderen wat extra’s mee te geven.
  • Cadeau bezorgservice. Twee Pieten komen aan de deur om de cadeautjes af te geven. Een flitsbezoek, waarbij ruimte is voor een liedje aan de voordeur.
  • Speciale verzoeken: iemand in de omgeving die Abraham gaat zien, een zoveel jarige bruiloft, een jubilaris in een bedrijf of andere aanleiding: ook daarbij kunnen wij een bezoek brengen.

Wilt u er zeker van zijn dat de Sint en zijn Pieten dit jaar uw huis niet voorbij rijden. boek dan nu. Voor boekingen kunt u mailen naar sinterklaas@scoutingframa.nl