SponsorKliks

Wanneer u via SponsorKliks iets bestelt, kunt u Scouting Frama sponsoren.

Er zijn enorm veel webwinkels waarbij besteld kan worden via SponsorKliks. Per winkel staat aangegeven hoeveel procent van je bestelling de club krijgt. Een aantal voorbeelden van webwinkels waarbij je iets kan bestellen zijn: Bol.com, Coolblue, Thuisbezorgd, Decathlon, Albert Hein, maar ook KLM, booking.com en Disneyland Parijs.

Het werkt als volgt:

• Ga via onderstaande afbeelding naar SponsorKliks
  • Typ bij “wie wilt u sponsoren?”: scouting frama
  • Klik de club aan
  • Er komt nu een lange lijst te staan met verschillende organisaties waarbij je online iets kan bestellen.
  • Als je de winkel al ziet staan waarvan je iets wilt kopen klik je op bestel.
  • Zie je de winkel nog niet staan? klik dan op ‘zoek een winkel’ en typ de naam van de winkel.
  • Je gaat nu naar de gewone website en kunt je bestelling plaatsen zoals je gewend was.
  • Let op, je krijgt geen bevestiging van de bestelling van SponsorKliks, alleen de normale bevestiging het bedrijf waar je de aankopen doet, hier staat ook niets over SponsorKliks op. Het wordt wel gewoon verwerkt.
  • Als het verzamelde bedrag €50.- is wordt dit automatisch overgeschreven naar de club.

Nadat Scouting Frama eenmaal gekozen is als sponsordoel, onthoudt de website je spaardoel en hoef je dit niet telkens opnieuw in te vullen.

Bestel dus voortaan via SponsorKliks. Het is een kleine moeite om via Sponsorkliks iets te bestellen en wij zijn er erg blij mee!!
Wil je dat zo veel mogelijk mensen dit doen? Vertel het verder aan iedereen die u kent!