Het uniform

Van alle leden van scouting Frama wordt verwacht dat zij tijdens het groepdraaien hun scoutinguniform dragen. Dat wil zeggen: scouting blouse of scouting Frama t-shirt mét das en dasring.
Het scouting Frama t-shirt kunt u na inschrijving bij ons afhalen. Heeft u later nog een t-shirt nodig, dan zijn deze te koop voor €10 bij de blokhut. Alle nieuwe leden en leden die overvliegen naar een volgende speltak worden officieel geïnstalleerd.

Naast T-shirts hebben wij ook onze eigen Scouting Frama vesten en truien. Deze kunnen vrijblijvend als aanvulling op het uniform besteld worden voor €27,50 per stuk. U ontvangt een berichtje via de staf wanneer de vesten en truien besteld kunnen worden. Doorgaans is dit een keer in het voorjaar en een keer in het najaar.

Bij de installatie wordt van u verwacht dat uw kind in het bezit is van het goede uniform (zie hieronder). Hiervoor kunt u terecht bij de ScoutShop, Cahorslaan 20 in Eindhoven, tel.nr. 06-12266308. Hier zijn alle onderdelen voor het uniform te koop.

De ScoutShop

Kijk voor actuele informatie en openingstijden op www.scoutshop.nl/winkels

Wat hoort er bij het uniform:

Bevers

• Rode blouse